poniedziałek, 25 stycznia 2016

Nie jem mięsa i jestem z tego dumna!

Okej,post do wszystkich wegetarian,wegan i nie tylko.Nie jem mięsa od pół roku,w życiu kieruje się zasadom,że nie jestem Bogiem żeby odbierać życie.Tak wiem,pewnie teraz mówisz,ale przecież ja nie zabijam,ja tylko jem,to zwierzę i tak już nie żyje więc co za różnica.Otóż wielka masz krew na dłoniach tak samo jak ten człowiek co zabił to bezbronne zwierzę,takim myśleniem,że to zwierzę i tak nie żyje nie zmienisz świata,a mógłbyś.Jest tyle przepysznych produktów pochodzenia roślinnego,a Ty musisz zabić czyjąś matkę aby zaspokoić swój apetyt,smutne prawda?To,że człowiek potrzebuje białka zwierzęcego do mnie nie przemawia co prawda nie jestem lekarzem,ale od tego wegetariańskiego pół roku czuje się znacznie lepiej,mam więcej energii  i jakoś wszystko lepiej się układa,tak poza tym wegetarianie żyją znacznie dłużej i na starość przyjmują o wiele mniej lekarstw,to nie moje zdanie,a przeprowadzone badania i na koniec wiersz mojego autorstwa ;) "Krew na rękach,na języku i w przełyku też ją masz,jak się z tym czujesz? Aa teraz odwracasz twarz?Patrz w oczy,nie mi lecz im,zabiłeś czyjąś matkę,smacznego żryj ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz