poniedziałek, 7 marca 2016

Normalny widok?

Zauważyłam,że widok rozjechanego kota to codzienność,nikt się tym nie przejmuje.Może weźmie się łopatę i wyrzuci przez płot.Nie udzielenie pomocy żywej czującej istocie która umiera z męczarniach bo spóźnimy się do pracy,albo ludzie będą się dziwnie patrzeć,to normalne? Jestem znacznie bardziej przywiązana do zwierząt niż do ludzi i dosłownie fizycznie boli mnie ta dzisiejsza znieczulica.
Szczególnie potrząsnęła mną ta sprawa: jakiś psychopata obciął kotu łapy i ogon i związał zwierzę.
I co dostanie wyrok w zawiasach? A człowiek który ukradł batonika będzie leczony 8 lat w psychiatryku elektrowstrząsami.
A jakie jest wasze zdanie na ten temat?
To trochę "ciężki" post ale musiałam wyrazić w tej sprawie swoje zdanie.


A to mój Kiwi,miłość.



2 komentarze:

  1. Mimo że żadnego zwierzaka nie mam to aż mnie skręca jak widzę co niektórzy potrafią zrobić kotu, psu czy innemu zwierzakowi... Okropne, to też są istoty czujące, za to wszystko co im się robi takie osoby powinny być poddawane podobnej karze :/ wtedy byłaby sprawiedliwość

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie zrozumiem tego, jak można traktować zwierzęta...jak zabawki. To okropne. Przecież one też mają uczucia, też odczuwają ból. Niektórzy po prostu powinni mieć zakaz zbliżania się do jakichkolwiek zwierząt.

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń