wtorek, 26 stycznia 2016

Moja miłość Fishka.

Niedawno postanowiłam kupić sobie deskorolkę Fishboard,wcześniej miałam już normalną drewnianą deskorolkę więc wiedziałam jak się mniej więcej na takiej poruszać.Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia,jest dość mała,wygodna i przeurocza.W internecie jest ich pełno, możemy przebierać w kolorach i dopasować Fiszkę do naszej osobowości.Nauka jazdy na niej wcale nie jest skomplikowana,niecała godzinka metody prób i błędów i tadaaa,jesteś wirtuozem Fiszki,gratuluję.Jest poręczna,więc zamiast targać się z rowerem,a następnie nie widzieć gdzie go przypiąć,lepiej złapać Fiszkę,taką można włożyć pod plecak.Tak,to potwierdzona informacja,zakochałam się.

13 komentarzy:

  1. kiedyś próbowałam jazdy na deskorolce, ale to chyba nie dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś miałam deskorolkę... Po wielu zdartych kolanach i siniakach na rękach zrezygnowałam. Może jeszcze się przekonam... Czas pokaże. Zapraszam do siebie http://mamtotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna! Ciągle zbieram się na kupienie jej, a coś mi nie wychodzi, haha.


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś u kogoś na tym jeździłam i po tym miałam myśl aby sobie taką fishke kupić ;)


    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor *-*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest też mam zamiar sobie kupić, bo teraz mam na nie meega zajawkę :D
    Pozdrawiam!
    http://klatwa-blizniakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie próbowałam. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę nad zakupem tej fishki, ale dopiero na Wiosnę :)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
    Gabrielle Blog->Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, ale deskorolka jednak nie jest dla mnie :/
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Już tyle osób ma tą fishkę, że mi się już szczerze znudziła. Według mnie nie ma w niej nic nadzwyczajnego. Widocznie nie poczułam do niej tego, co Ty. :D
    Ale kolorek bardzo ładny!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń