czwartek, 28 stycznia 2016

Fit,szybka,domowa pizza ;)

Kocham pizze,ale odkąd postanowiłam się w miarę zdrowo odżywiać musiałam ją ograniczyć do minimum,ale na szczęście odkryłam ten przepis.Po pierwsze robimy ją na patelni! Zrobienie jej trwa około od 10 do 15 minut więc wow.Na patelni teflonowej można zrobić ją bez użycia tłuszczu.
                                                             Składniki ciasto:
                                                  3 łyżki otrębów owsianych
                                                   3 łyżki płatków owsianych
                                                  5 łyżek jogurtu naturalnego
                                                             2 łyżki mąki
                                                     łyżka proszku do pieczenia
                                                                   jajko
                                                              odrobina soli                                                                       Obłożenie:   Na wierzch możecie położyć właściwie co tylko chcecie np pomidory,ser,oliwki po prostu co lubicie,aa no i warto wierzch pizzy posmarować koncentratem pomidorowym czy zwykłym ketchupem.
Ja sama zrobiłam także sos czosnkowy na bazie jogurtu naturalnego do którego dodałam czosnek,zioła prowansalskie i troszkę soku z cytryny.
Wykonanie:wszystkie składniki na ciasto mielimy w blenderze,masę rozprowadzamy na rozgrzanej patelni,przykrywamy i zmniejszamy ogień,gdy się zarumieni przewracamy na drugą stronę smarujemy koncentratem i kładziemy składniki,przykrywamy i obserwujemy by pizza się nie przypaliła,tadaaa ;)
   
      
                                                                                       

11 komentarzy:

  1. Wszystko co fit to nie moja bajka, jednak może spróbuję :)

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie wygląda ^^

    wiktoriakarnecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja bym nie zjadla ale mój chlopak za to na pewno :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę pizzę w takim wydaniu, wygląda bardzo smacznie :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł coś idealnego dla mnie!
    Kocham pizze!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z takim przepisem. Świetny jest! Z pewnością wykorzystam.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam <3 świetny blog!
    zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. az mam ochotę
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł, myślę że skosztuje
    Serdecznie zapraszam Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń