środa, 3 lutego 2016

Coś najlepszego 1 ;)

Cześć,w tej pierwszej części posta chciałabym  pokazać wam moich ostatnich ulubieńców w kategoriach takich jak piosenka,film,serial,książka,jakaś rzecz,kosmetyk,przepis hmm sama nie wiem,ale pokaże wam to co lubię już dawno,albo co spodobało mi się w ostatnim czasie. Podzielę ten post na 2 lub 3 części.

Piosenka: Zbyszek-Domowe melodie

Jakoś 2 miesiące temu poznałam ten zespół,śpiewają swoje piosenki po polsku,nie jest to muzyka  dla każdego,ale posłuchajcie i oceńcie sami ;)
                                                     
Film: Marzyciele 
Jest to trochę kontrowersyjny film ze względu na nagość czy kazirodztwo,aczkolwiek zmusza do refleksji.

Książka: Poczwarka-Dorota Terakowska
Pokazuje inny świat,nie wiadomo czy lepszy czy gorszy,uczy miłości i zrozumienia.

Rzecz:Tabletki Plusssz

Tabletki do rozpuszczenia w wodzie,jeżeli chcecie się pobudzić z rana czy przed treningiem,działa podobnie jak kawa,podobno wspomaga naukę,ja głownie piję to cudo przed treningiem i zauważyłam,że mam na nim więcej energii,także chciałam się tym produktem z wami podzielić ;)
                                                             20 sztuk/około 13zł

6 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy ;)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się na obserrwacje zacznij :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już któryś raz z kolei widzę tą książkę u blogerki :D musi być naprawdę fajna... Sprawdzę! :D

    OdpowiedzUsuń