środa, 16 września 2015

Kim ja jestem?

Chyba zaczynam przygodę z blogiem,zawsze marzyłam o tym żeby być popularną blogerką,ale na marzeniach się skończyło,kocham pisać czy to wiersze czy wypracowania na polski.Hm myślę,że mam inny punkt widzenia i bardzo bym chciała wam go przedstawić.No to tak jestem Marta,dzień dobry,chodzę do trzeciej klasy gimnazjum i kocham koty! Jestem wegetarianką,kocham Pana Roguckiego,to tak w skrócie,bo na prawdę ciężko jest opowiadać o sobie.A tutaj na tym blogu będzie o wszystkim,gotowanie,muzyka,ubrania,uroda,historie z mojego jakże interesującego życia,myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie.A! Już kompletnie bym zapomniała kocham jesień,ciepłe sweterki,kawę,skarpetki i wszystko co milutkie.                                            To do miłego!
                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz