sobota, 19 września 2015

Moje sposoby na jesienną grypę :)

Jesień zapukała do naszych drzwi i oprócz pięknych kolorowych liści czy przytulnej atmosfery,przyniosła nam grypy oraz przeziębienia. Grypa charakteryzuje się bólem głowy,mięśni,temperaturą,suchym kaszlem i przede wszystkim dziwnym,nieprzyjemnym uczuciem w gardle. Jak tu się cieszyć jesienią z takimi dolegliwościami? U mnie jak szybko grypa przyszła,tak szybko postanowiła mnie opuścić,najskuteczniejszym i przede wszystkim naturalnym sposobem (nie preferuje chemii z apteki) na grypę czy przeziębienie jest syrop z czarnego bzu,możemy zakupić go w w większości sklepów albo zrobić samemu,można go przyjmować tak jak syrop,lub wypić z nim herbatę ;)

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym,jak coś mnie weźmie to spróbuję:D
    Mam prośbę klikniesz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że natknęłam się na Twojego bloga i posta, ponieważ właśnie od wczoraj coś mnie bierze ;) Ogólnie wydaje mi się bardzo ciekawy Twój blog dlatego będę wpadać częściej. Sama też niedawno założyłam bloga o architekturze wnętrz i wszystkim co jest z tym związane, dlatego jeśli byś zajrzała to byłoby mi ogromnie miło. Miłego wieczoru ^^ ecruwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym syropie :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń