czwartek, 24 września 2015

Znajdź siebie w sobie.

Zadałeś sobie kiedykolwiek pytanie kim ja w ogóle jestem? Ja wielokrotnie i bardzo mnie to frustruje,że nie znam odpowiedzi na to jak się tylko wydaje banalne pytanie. No tak,jestem Marta,jestem człowiekiem,mam takie i takie zainteresowania,lubię jeść to i to,słucham tego i tego,ale czego ja oczekuje od życia,co chce robić przez cały ten okres i czy ja jestem w ogóle szczęśliwy przez to co robię teraz? Proste pytanie jesteś szczęśliwy? Jeżeli się wahasz to musisz zrobić coś w tym momencie ze swoim życiem,powrót do szkoły czy chodzenie do pracy wiążę się z cholerną monotonią,robienie tych samych czynności przez cały rok nie jest wcale okej. Wiadomo tak musi być bo za coś trzeba żyć,ale jedno nie wyklucza drugiego,tak wiem jak się wraca do domu po 8 godzinach stresującej szkoły czy pracy, a w domu trzeba jeszcze się uczyć to nie ma najzwyczajniej czasu by zrobić coś dla siebie, coś co nas uszczęśliwi ale warto znaleźć dziennie 40 minut czy godzinkę na coś tylko dla siebie,szkoła szkołą ale zadbajmy o nas samych, nasze samopoczucie jest najważniejsze a uczyć będzie się zdecydowanie lepiej gdy będziesz żył ze świadomością,że jest w tym życiu coś co lubisz robić.Nie trać swojego życia tylko na polecenia innych,teraz szkoła,później praca,więcej pracy jak podwyższą wiek emerytalny to nie wiadomo czy dożyjemy dnia gdy będziemy mogli mieć czas tylko i wyłącznie dla siebie i bliskich.Zadaj sobie pytanie co ja lubię robić? Gotowanie,taniec,malarstwo? Rozwijaj swoją kreatywność,życie ma się tylko jedno i choć to banalne to rób to co chcesz nie zastanawiaj się.                                                                           "Fajne wspomnienia,a nie rozsądne decyzje"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz